Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Λουδοβίκος των Ανωγείων «Το βλέμμα θέλει δυο μι…»




Μια εξαιρετική εκπομπή της Βίκυ Φλέσσα (Οι λέξεις φταίνε) με προσκεκλημένο των «Λουδοβίκο των Ανωγείων»  και επιστημονικό συνεργάτη τον Γεώργιο Μπαμπινιώτη που αξίζει να την παρακολουθήσετε!

Όταν θα ξεχάστε το Εγώ και ανακαλύψετε το εμείς θα καταλάβετε…  και παρακάτω μας λέει ο Λουδοβίκος στον πρόλογο για το τραγούδι του που συμπεριλαμβάνετε στο νέο του δίσκο «Το βλέμμα θέλει δυο μι…»)

Τα πουλιά πετούν γιατί δεν κρατάνε βαλίτσες.
Η ζωή είναι μια γιορτή για τον καθένα…

Και όποιος το κατάλαβε.

Ένα εκπληκτικό αυτοβιογραφικό τραγούδι του Λουδοβίκου, θεωρώντας το ότι είναι σπάνιας ομορφιάς σε εκτέλεση και στίχους αυτού του «Ρέκτη» από τα Ανώγεια!

Χωρίς αποσκευές γυρίζω
απ’ το ταξίδι της ζωής
με την καρδία γεμάτη δρόμους
ακούραστος προσκυνητής

Είδα σοφούς να απορούνε
κ’ απλούς ανθρώπους να απαντούν
για το χορτάρι που ανεβαίνει
ακόμα κι όταν το πατούν.

Το πιο κουραστικό ταξίδι
το κάνα μέσα μου βαθιά
βρήκα δε βρήκα εγώ το ξέρω
πετώντας πάνω απ’ τη φωτιά

Κάποτε πήγα να λυγίσω
κι είδα τον αλεξανδρινό
να δείχνει με το χέρι την Ιθάκη
ατέλειωτο προορισμό

Το πιο κουραστικό ταξίδι
το κάνα μέσα μου βαθιά
βρήκα δε βρήκα εγώ το ξέρω
πετώντας πάνω απ’ τη φωτιά

Χωρίς αποσκευές γυρίζω
απ’ το ταξίδι μιας ζωής
χωρίς αποσκευές θα φύγω
στο τέλος τούτοις της γιορτής






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου