Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Η θάλασσα της Αίγινας



Με το φακό της Ρένας Καρακατσάνη

Την συνάντησα στο χώρο του ξενοδοχείου μαζί με τα δημιουργήματα της. Πρόσχαρη και καλόκαρδη, με διάθεση να εξηγήσει το κάθε ένα φωτογραφικό της έργο.

Και όπως λέει η ίδια, όλα είναι παιδιά της, όλα τα αγαπά εξίσου.

Ας αφήσω όμως την ίδια να μας πει λίγα λόγια. 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Ο παππούς μου, ο γλύπτης Ιωάννης Καρακατσάνης, και η γιαγιά μου, ήταν από την Παχιά Ράχη, κι έτσι αισθάνομαι ότι η πραγματική μου πατρίδα, η πατρίδα της καρδιάς μου, είναι η Αίγινα.

Είμαι συμβουλευτική ψυχολόγος και μεταφράστρια. Ασχολούμαι εδώ και αρκετά χρόνια ερασιτεχνικά με την φωτογραφία, και με την υποβρύχια φωτογράφιση τα τελευταία τέσσερα.

Από τεσσάρων ετών, δηλαδή εδώ και 65 χρόνια, περνάω όλα μου τα καλοκαίρια στη λατρεμένη μου Σουβάλα. Η πιο αγαπημένη μου ενασχόληση ήταν πάντα η εξερεύνηση του πλούσιου βυθού της, που για πολλούς παραμένει άγνωστος. Κι όμως, η θάλασσά μας είναι γεμάτη ζωή, χρώματα και ομορφιά καθώς και με μικροσκοπικά θαύματα που δεν είναι εύκολα προσιτά στο γυμνό μάτι.

Αυτήν την ομορφιά θέλησα να αποτυπώσω φωτογραφικά και να δώσω τη δυνατότητα τόσο στους συμπατριώτες μου όσο και στους επισκέπτες της Αίγινας να πάρουν μια μικρή ιδέα γι΄ αυτόν τον υπέροχο υποθαλάσσιο κόσμο που βρίσκεται λίγα μόλις εκαστοστά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας στην οποία κολυμπούν.

Οι περισσότερες από τις φωτογραφίες που εκτίθενται είναι από την Σουβάλα. Λίγες είναι από την Αγία Μαρίνα, τη Βαγία και τη Μονή.
Ελπίζω οι φωτογραφίες αυτές να παρακινήσουν κι άλλους νεότερους και ικανότερους από εμένα, να ερευνήσουν το βυθό της Αίγινας σε μεγαλύτερα βάθη και σε περισσότερες περιοχές, που σίγουρα κρύβουν κι άλλους μικρούς θησαυρούς.


Το θαλάσσιο οικοσύστημα είναι πολύ ευαίσθητο και δέχεται έντονες πιέσεις από τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Ας το προστατέψουμε κι ας το κληροδοτήσουμε υγιές στις επόμενες γενιές.


Να είστε καλά!  
r-karak@otenet.gr









Και εσύ Ρένα να είσαι πάντα καλά και να συνεχίζεις να μας προσφέρεις απλόχερα όλα αυτά τα δημιουργήματα της φύσης που αποτυπώνονται στον φωτογραφικό σου φακό.

Εγώ με την σειρά μου θα πρότεινα να επισκεφτείτε την έκθεση και να θαυμάσετε όλες τις φωτογραφίες που εκτίθενται στον ισόγειο χώρο του ξενοδοχείου.  Και το προτείνω αυτό, διότι η Ρένα είναι πράγματι ερασιτέχνης, δηλαδή «εραστής της τέχνης».  







Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 21 Σεπτέμβριου από τις 10 το πρωί μέχρι τις 13:00 και από τις 17:30 έως 20:30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου